Followers

Wednesday, 14 September 2011

;;PeRaSaaN;;

nape aku ase macam aku kena tipu eak...
dipermain-mainkan...
dye cakap ngan aku tapi macam ada maksud disebalik ape yang diucapkan...
huiiissshhh,,,
pening tol aku...
pening ngan ayat sendiri pun ada gak...hahaha
tapi betul la,,,
budak ni sorang memang membuatkan hidup aku tunggang-langgang...
dye cakap ape yang kite tak pernah pk dye akan ckap...
plik tapi benar...
aku da kenal ngan budak ni da lama,,
tp baru sekarang aku kontek balik ngan budak ni...
nak kate aku kenal sangat 2 xde la...
tp boleh la..
tak banyak dan tak cikit...
tp dye skrg macam da lain dari dulu..
aku pun tak tahu knpa dye macam 2....
huuurrrmmmm....
kompius ni....
kpd hamba Allah 2,,,
bilalah kau nak cakap kat aku ape yang tersirat disebalik yang tesurat eak????
sape aku padame?????
jangan sampai aku da bosan menunggu jawanmu sudah la....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers