Followers

Saturday, 30 April 2011

:::cDeH:::

cdeh...
cdeh...cdeh...
cdeh...cdeh...cdeh...
cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...
cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...
cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...
cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...cdeh...
nak nangis..nak nangis.nak nangis.nak nangis.nak nangis.
nak nangis.nak nangis.nak nangis.nak nangis.
nak nangis.nak nangis.nak nangis.
nak nangis.nak nangis.
nak nangis.

::::kAlAu:::

Kan best kalau lam dunia ni boleh guna perkataan kalau...
semua benda akan bleh berubah kan..
tapi tidak dengan ciptaan Allah...
Allah tidak mengulang masa yang lampau kerana Dia mahu kita ambil pengajaran dengan ape yang telah berlaku dulu...
stiap yang berlaku pasti ada hikmahnya dan sebabnya..
seperti,,
siang ada malamnya..
bulan ada mataharinya...
dan,, 
ada pahalanya...
dalam hidup aku pun banyak gak kalau...
conthnye pe yang ada lam fikiran aku skrg ni laaa....
  • kalaulah masa leh undur balik,,aku nak jawab spm balik...
  • kalaulah masa boleh undur balik,,,aku nak hidup zaman matrik je...
  • kalaulah aku tahu ape yang aku cakap tu sakitkan hati orang aku takkan cakap...
  • kalaulah aku tahu perbuatan aku tu melampaui batasan aku takkan buat...
  • kalaulah aku study week kat *** ada,,dye takkan kesunyiaan...
eeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmm...
lau nak list,,,banyak sangat lah perkataan kalau digunakan sepanjang aku hidup ni...
hehehehe.
hidup kita sementara...hanya penjaman dari Sang Pencipta...
yang lepas kita ambil sebagai pengajaran,,,,
baik buruk sesuatu yang berlaku dalam hidup kita ada hikmahnya...
lambat ataupun cepat kita akan mengetahuinya...
Allah tidak akan pernah sesekali pun menganaiyakan hamba-Nya....
semoga kita turut tergolong dikalangan hamba-hambaNya yang mendapat berkat....

Wednesday, 27 April 2011

::::i'M SORrY:::

aku mintak sebab aku xmmpu jadi yang terbaik untuk kamu..

aku mintak maaf sebab aku xmampu hadir disaat kamu memerlukan,,
aku mintak maaf sebab aku bukan yang sempurna untukmu,,
aku mintak maaf sebab aku xdapat hadir dalam tangismu dan dalam tawamu,,,
aku mintak maaf sebab aku xdapat sapu air mata kesedihanmu,,
aku mintak maaf sebab aku xmampu ketawa disaat bahagiamu,,,
aku mintak maaf,,
kamu,,,
sahabat pertama yang hadir dalam hidupku...
yang ajar aku erti sahabat sejati,,ajar aku erti kemaafan,,ajar aku erti kasih sayang seorng sahabat,,ajar aku untuk berkongsi,,
dan,,
ajar aku hidup..
kamu hadir disaat aku memerlukan...
saat aku memerlukan insan untuk aku berkongsi suka duka aku...
tangis tawa aku,,,sakit pening aku...
kamu hadir saat hati aku kosong akan kasih sayang seorang sahabat...
kamu ajar aku beza antara kawan,teman dan SAHABAT..
kamu peniup semangat aku saat aku jatuh tersungkur...kau pimpin tanganku saat aku keseorangan...
aku tak mampu tuk hadapi semuanya tanpa kamu...
kamu sahabat aku hingga akhir hayat ini...
aku sayang kamu ikhlas kerana Allah...
kamu bukan yang pertama tapi kamu yang terakhir...
aku mintak kerna xmampu menjadi sahabat yang sempurna untukmu...








aku rindu kamu sangat-sangat..
aku rindu tiap saat kita bersama,,,
gelak tawamu,,,senyum manismu,,tutur katamu...
semuanya akan tersemat dalam hatinya hingga nafas terakhir diri ini...


Sekarang kita jauh..
Tak mungkin jumpa selalu…
Dulu kamu pernah kata…
“jarak bukan pemisah kerna kita takkan pernah terpisah jika masih ada sayang di hati”
~~AKU SAYANG KAMU SANGAT-SANGAT~~

izinkan aku untuk menjadi sahabatmu selamanya..






Tuesday, 26 April 2011

:::MeI ChAn No ShItsUjI:::

jatuh cinta,,,jatuh cinta...huhuhuhu...
org tengah semangat study tuk exam,,
ak pulak cibuk duk jatuh cinta...
hehehehe...jatuh cinta kot dengan cerita jepun ni...
hero dye....aduh,,,machonye...
hahahaha..
bse la 2 pompuan kan....
meh ak cite skit2 sal drama ni...
al-kisahnye sal sebuah sekolah di Tokyo bernama ST LUCIA..
sekolah ni ialah sekolah untuk pelajar perempuan untuk menjadi seorang perempuan sejati @ lady.
setiap seorang pelajar dalam sekolah tesebut wajib memiliki seorang butler..
butler 2 mestilah hensem dan terlath...
suatu hari, seorang butler yang paling popular kat sekolah 2, SHIBATA RIHITO,.
datang untuk menjadi butler kpd seorang perempuan kg yang baru kematian ibu bapa nya...
lpas 2 berlaku lah perkara yang cdeh, klakar, gram dan macam-macam lagi la..
lau nak tahu kena tgk sndiri la..
tp bg ak,, cite ni memang best gler2 la....
BEST,,BEST,,BEST...hehehe...<sbbnye hero 2 macho gler...hahahaha>


 ni semua classmate kate kelas heroin 2...bersama ngan butler masing2...





haaaa,,,ni la hero dengan heroin dye...heroin dye sempoi gler tp kiut sngat2..hero plak xyah kate r...hensem...
hahahaha,,,ni ak punye tau..
hensem kan....aku punye tau...jgn amik...i'm in love...hahahaaha

Friday, 22 April 2011

#[ToNiGhT 'i,M LoViNg YoU']#

addicted to this song..huhuhu..
nice and sweet....





I know you want me
I made it obvious that I want you too
So put it on me
Let's remove the space between me and you
Now rock your body
Damn I like the way that you move
So give it to me
Cause I already know what you wanna do

Here's the situation
Been to every nation
Nobody's ever made me feel the way that you do
You know my motivation
Give in my reputation
Please excuse I don't mean to be rude

But tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you

You're so damn pretty
If I had a type than baby it'd be you
I know your ready
If I never lied, than baby you'd be the truth

Here's the situation
Been to every nation
Nobody's ever made me feel the way that you do
You know my motivation
Given my reputation
Please excuse I don't mean to be rude

But tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you

Tonight I'm gonna do
Everything that I want with you
Everythin' that you need
Everything that you want I wanna honey
I wanna stunt with you
From the window
To the wall
Gonna give you, my all
Winter n summertime
When I get you on the springs
Imma make you fall
You got that body
That make me wanna get on the boat
Just to see you dance
And I love the way you shake that ass
Turn around and let me see them pants
You stuck with me
I'm stuck with you
Lets find something to do
(Please) excuse me
I don't mean to be rude

But tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you
Oh you know
That tonight I'm loving you







Thursday, 21 April 2011

:::FoBiA CiNta:::

sweet sgt2 lagu ni....
dgr eakkkk....

::: =,=' :::

currently kowl 4.05am....
22/4/2011...
internet bt hal sekejap td...
tido lewat stdy masuk ckit..
huhuhuhu...
nak tidow tp xleh tidow dari tadi..
fed up!!!!
ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr............

Wednesday, 20 April 2011

:::ScRE4m:::

SCREAM 4 menjerit di pawagam!!!!!!!
hehehehe...
nak dijadikan cerita la kan,,,
skrg ni stdy week,,
tp ak ni mmg xleh nak stdy siang2..
lau rgk buku je konferm2 lena nanti...
soo,,,tgh boring2 2 ajakla wan amalia farizan g tgk wayang...
nak tgk cite hantu la konon..
aku ni jarang tgk cite hantu kat masa tgk wayang,,
tp td da ketandusan idea nak tgk cite ape kan...
so,, tgk la cite ni...
engatkan cite hantu,,,
rupe2nye cite sal pembunuhan...
agak suspend la cite ni...
lepas sorang, sorang kiteorg teka pembunuhnya,,,
alih-alih bila da habis satu pun salah...
yang tak diteka tu la yang jadi pembunuh nya...
hahahaha..
lawak2....
terketar-ketar aku dalam panggung 2,,
bkan sebab takut,,,,
tapi sebab sejuk giler2 kot..
baru je masuk da terasa...
almost 2 jam kiteorang tahan sejuk,,
kua 2 terus cari toilet,,,
xtahan kot....
hehehehehe...
tp cite ni mmg best r...
xsia-sia aku tgk...
hehehehe..
tabik spring rr.....






pe perasaan korang lau jadi cam lam movie ni??????????????
fikir-fikirkanlah.........
hehehehe...

::JaNgAn pErNah BeRuBah::

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas tuk bertahan

Meninggalkanku tanpa perasaan
Hinggaku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya..




Tuesday, 19 April 2011

:::.MELAKA.:::(partII)

MELAKA part 2?????
bkan pg melaka kali kedua tp,,
gmbarnye diupload bt kali kedua..
hehehe...
last post camera owg lain..
dan sekarang camera org lain la...
camera ak????
next3 sem ak gna eak...
hahaha..





here the pics..~~~~

Sunday, 17 April 2011

:::.MELAKA.:::

2 hari 1 malam..
di Melaka Bandaraya Bersejarah..
seronok sangat2...
kami pergi ber8 menaiki 2 buah kereta...
(skema la lak ase..hahahaha)
ok2...
emmm,best sgt2 kat sana..
haahaha..
kiteorang mandi kat a famosa water world,,
mlm g jlj2 kat pahlawan walk ngn jonker walk,,,
esok nye g shoppng,,,
ak x shppng pnn...
bgus kan3???
yang lain sakan membali...
hahahaha...
then kiteorang naik taming sari tower....
hahahaha..skali ngn dak skolah rndah ag...
hahahaha..
terjadi la perangai kebudak-budakkan masing2...
last skali kiteorng balik JB da...
sekejap giler ase kot..
hahahaha....
ni antara pics yg di snap...hehehe...


















Friday, 8 April 2011

P.E.L.U.K.A.N C.I.N.T.A

"jika cinta tidak kesampaian, 
akan aku usung jiwa pasrah hingga ke akhir perjalana,
jika jodoh kita ada,
akan aku junjung cinta kita ke akhir kehidupan."

jiwang x???jiwang tak???
heheheh...
bukan ayat aku 2,,,ayat novel...
macam tajuk entry ni,,,title novel 2 ialah PELUKAN CINTA,
novel ketiga yang aku beli..
zaman sekoalh dulu minat gak baca novel ni,,,
tapi novel pinjam la...
hahaha..
paling aku engat time minggu spm,,
kiteorang perg amik novel kat bilik warden....
hahahaha...
teacher 2 suh htr balik,, 
tp alih2,, 2 3 buah je yg hantar..
hahahah....
lawak tol la zaman 2...
orang lain syok duk study,,
kteorang lak sibuk tggu turn nak stdy novel..
hahahaha...
i miss that time damn much...
to,,,
rindu la zaman 2...
huhuhuhu..
miss u all so much...
bila nak gathering????
emmmm,,,
da lari topik ni...
hehhehe..
back to the real entry,,,
ni la rupa novelnye....



ni aku rajin tulis dye punye sinopsis...hehehehe

jatuh cinta adalah perkara biasa di dalam kehidupan. tetapi bagi armand danial dan zulaika husna, jatuh cinta bukanlah sesuatu yang biasa. sesekali mereka bercinta, biarlah ia menjadi sesuatuyang abadi. kekal untuk selamanya. namun apa yang dihajati, tidak semudah itu untuk dimiliki. biarpun cinta mereka tidak mendapat tentangan, tetapi pelbaga dugaan mereka perlu hadapi untuk mencapai kebahagiaan. saat kata sepakat sudah dicapai, armand danial bernikah semula dengan sepupunya, asilah. hancur luluh hati zulaika husna, namun dia pasrah. dia membawa diri ke pantai timur, berbakti di sana sambil mengubat hati yang terluka.

namun sejauh mana pun zulaika husna pergi, hatinya tetap pada yang satu. walaupun sedih dengan perpisahan yang berlaku, dia reda dan tidak berniat untuk mencari pengganti armand danial.baginya bialah kenangan bersama kekasih hatinyaitu kekal di sudut hatinya, namun sekembalinya zulaika husna dari perantauan telah mengubah segala-galanya. kehilangan armand danial, kehadiran si kecil aliff danial kembali menggugat ketenangan hidup zulaika husna. kesudahan nya hanya ada pada PELUKAN CINTA...

sampai situ je la sinopsis dye..
rajin lak aku menaip malam ni..
hehehe,,,
selamat membaca eak....
mmmmuuuuaaaahhhh...=)




Thursday, 7 April 2011

mAsAk-mAsak~~

wauuuu,,
masak!!...
dgr tjuk entry mcam aku ni seorg suri rumah berjaya je..
hahahaha..
sbnrnye la kan,,,
ak x masak pun..
rapi ak sedang mengopy and pastekan resepi dari internet,,
hajat nak masak time cuti pnjang nanti..
hahaha..
(masak k???ntah la...hahaha..)
aku suka masak kuih2...
tak pun puding..
yang macam lauk paku ni malas la ckit...
tapi lau bab2 kuih aku rajin..
hehehe..
abah aku paling suka makan puding kokteil yang aku buat...
mmg dye suke la..
lau satu periuk aku buat setengah 2 dye la yang habiskan..
hehehehhe...
setiap kali kau balik mesti da ada setin kokteil ngan setin susu atas peti sejuk..
tggu masa nak suh ak masak je...
hehehe..
abah2..
*along syg abah sgt2....6ti balik along masak lagi ea,,,*
lau ada sape2 yang teringin nak copy and try resepi gak.. try bkak page ni..
http://www.myresipi.com/

enjoy ur self eak...

Tuesday, 5 April 2011

~~TAnYa saMa hAtI~~

Tanya sama hati mengapa ku berduka

Tentu jawab hati kerana diri terluka

Tanya sama diri mengapa aku disiksa
Tentu jawab diri kerna dia tak setia
Curang dalam cinta oh sedihnya

Umpamakan ranting-ranting yang kering
Kau pandang diri ini dengan sebelah mata
Percintaan ku harap-harapkan
Bertukar jadi api dan membakar diri

Mujurlah ku cepat bersedar
Sebelum terlajak jauh menyayangi dirimu
Mujur juga kita dah berpisah
Kalau tidak mungkin ku menyesal tidak suka

Hujan malam-malam ini bagaikan simpati
Melihat diriku ini sedih sekali
Hati menangis siapa tahu
Jiwa merintih tak menentu
Namun ku gagahi untuk berdiri
Pasti luka ini sembuh kembali


my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers