Followers

Saturday, 8 December 2012

DURIAN OH DURIAN



ASSALAMUALAIKUM

salam tak bagi ape tak tibe2 kua gambar durian kan..hehehehe..jgn jeles kami makan durian semalan..kempunan sangat nak makan durian..hari tu makan durian tapi tak puas hati la dalam durian crepe tu durian dye tak banyak..sekali pulun beli durian betol puas hati ckit..hahaha..tapi kan,,kiteorang beli sebijik je pun..tu pun da 15inggit..mahal kan..tapi nak wat cmne..kiteorang da la tak pernah beli durian..terkelu tibe2 bila tauke tuh terus mintak duit..nak tak nak bayar je la..tapi durian dye besar..cedap la jugak kot..tp keras la ckit..kiteorang tak pandai pilih kot..pengajaran first time beli durian..hehehe..








sorang2 bergaya macam bukak sendiri durian tu kan..tapi kenyataan nye tauke durian tu da tolong bukakkan..kiteorang sampai blok terus ngap je..hahahahaha..

nampak tak kecomelan tuan punye blog makan durian..hahahahaha..*PERASAN*


my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers