Followers

Saturday, 1 October 2011

MaKaN-mAkAn....

Assalamualaikum dan selamat petang...
hehehehehe...skema lak...
Memandangkan JPA yg tersayang da masuk,,,,
jadi kiteorang pun pg la mengisi perut dengan makanan-makanan yg best ckit...
maklumlah,,,sekali sesem je...hahaha...
nk g makan setiap minggu tak mampu kan...
jd pg la time JPA masuk....
lau x,x pg dah asenye...hehehe...

ok...
first tempat aku g ialah:::

1.Singgah Selalu (U Mall)

  ::xrancang pun sebenarnya nak g makan kat cni...mase 2 da lapar sgt2 n nk cri makanan pnas semua kedai xbukak lg....mklumlah baru pukul 4.00ptg...so,,,selepas penat pusing2 kat Taman U 2 selama setengah akhirnya kiteowng berdiskusi tuk makan di SS...hehehe..

here the pics...
-
-
-
-
-





-
-
-
-
-
2. Kenny Rogers Roasters (Tesco Tebrau)

ok...yg ni sama jugak xrancang...seje kua jalan2 dan perut kami pn berdondang sayang...jd untk menghntikan dendangan tersebut,,kami pun singgah la di restoran tersebut...heheh...cedap!!!!

















****syok2..makan2,,jalan2,,,gelak2...hehehe..


my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers