Followers

Monday, 3 October 2011

;;peRaSaaN;;

nape aku ase macam aku kena tipu eak...
sape aku padamu????
aku xfaham pe mksud disebalik ayatmu...
aku teringin nak tahu,,
tp kamu takkan pernah bagi tahu ape yang kamu maksudkan...
huiiihhhh...
pening betol...
ngan ayat aku sendiri pun aku pening...hahahaha
tapi,,,
betolla...
aku kompius betol la ngan budak ni sorang...
dalam ramai-ramai yang aku kenal,,sorang ni la yang paling pelik yang pernah aku jumpa..
pelik tapi benar...
dye cakap pe yang kite tak pernah terfikir dye akan cakap...
aku kenal dye ni da lame...
da bertahun-tahun da,,,
tapi sekarang bawu aku makin kenal dye...
tapi makin kenal,,
buat aku makin ase pelik...
pelik yang teramat sangat...
wahai hamba Allah itu,,
bila lah kau nak cakapkan maksud yang tersirat disebalik yang tersirat tu eak...
jangan sampai aku da penat tuk menunggu,,,,

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers