Followers

Monday 16 January 2012

HOmE sWWeT HoME...


home sweet home..the best place ever...sape tak suka balik umah..bg aku kat umah aku la tempat paling best dalam dunia ni...xde tempat lain da...hahaha..walau sekecik mane umah kita,,seburuk mane umah kita,,,that is the best place that we love love it..reasonnye????okay,,for me lar,,kat cni aku dibesarkan,,kat cni la aku mula2 belajar mengenali dunia...belajarr mengenali erti hidup..

dulu zaman aku selalu nak sangat kua dari umah,,,duk kat tempat lain...tapi bukan means aku nak lari dari umah just duk kat tempat lain,,,jarang2 balik umah ke...now,, i get to do that...but for me my home just the best place for me...since form 1 smampai sekarang aku duk asrama...dari tempat yang paling dekat,,kuala abang ke gambang pahang,,and now tempat paling jauh johor bharu...walau sejauh mane aku pergi,,time yang paling best and yg paling ditunggu2 adalah saat nak balik umah...hahaha..


okay,,tapi tak semua sependapat ngan aku kan...aku pernah jupe jugak ngan budak yang tak sukew balik umah dyeowng...aku pun xpasti kenapa...mgkin dye owg ad sebab tersendri kot..hahaha...ikut la dyeowg..yang pasti i'm happy with my life right now!!!




Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers