Followers

Sunday 25 March 2012

untitled....

 
lame menyepi dari dunia blog ni...ketandusan idea mungkin...kemalasan menaip salah satu sebabnye lagi...byk benda yg aku nak cerita dekat my dearest blog ni thats why tajuk pun da undefined jd untitled..suka duka banyak perkara yang berlaaku lam hidup aku...mungkin terlalu banyak untuk aku curahkan semuanya kat cini...
banyak sangat...

tamba-tambah sal hati kan...happy,,sedih...semua lumrah kehidupan..
""laughing doesnt mean happy,,,
sometimes..
it hides the tears inside da heart..""
status ak kat facebook hari ni...ye aku ketawa,,aku senyum tapi tak semestinya aku gembira kan...hari ni rase down,,down sangat-sangat...tapi orang sekeliling aku takkan tahu kan...sorg je da tau da cukup untuk aku luahkan perasaan..cukuplah ada dia untuk aku luahkan segalanya...
'Allah takkan menguji hambaNya jika dia tidak mampu tuk menempuhinya'...ada saat kita berada dipuncak dan ada saat kita jatuh menjunam kebawah...lumrah kehidupan umpama roda...ada saat kau rase semua yg kau inginkan dapat kau penuhi,,,tapi ada saat kau jatuh menyembah bumi...mungkin ada tangan yang menghulurkan untuk menyambutmu bangun kembali...dan mungkin ada tangan yg hanya ada saat kau berada di puncak impianmu..
 hidup aku tak semanis madu,,tak sepahit hempedu..ape yang aku perasan lam hidup aku,,,aku yang sekarang bukan aku yang dulu lagi...bukan aku yang zaman sekolah dulu,,,dan bukan aku yg zaman matrik sulu...tak dapat nak diungkapkan dengan kata2...
 aku hanya mampu berharap agar aku dapat harungi semuanya dan mungkin ini satu titik permulaan sesuatu yang baru untuk aku....
Ya Allah,,ampuni aku,,ampuni segala kekhilafanku,,berikan aku peluang sekali lagi untuk merasai nikmatMu kepadaku......aku pohon...

::nak nangis tapi tak nangis::

Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers