Followers

Sunday 1 April 2012

Izinkan aku menyukaimu dalam diam....

 
ehem2...gempak tak tajuk???...macam stalker habis kan...saje je sebenarnye...tak de nak maksudkan kat sape-sape pun...sayang-menyayangi,,cinta-menyintai...lumrah kehidupan kan??setiap insan tak mampu lari dari semua 2...tapi tak semestinya kita sayang hanya pakwe kita kan..sayang dan cinta kita yang pertama wajib pada Sang Pencipta...Dia meminjamkan kita perasaan sayang dan cinta tuk kita kongsikan sesama makhlukNya yang lain..yang kedua ofkos kat parents kita..hehehe...mereka yang membesarkan kita dari saat kita sebesar tapak tangan hinggalah sekarang yang da xtau nak ckap besar mane kan...hehehehe...gurau je...

then,,lepas 2 terpulang lah pada hak individu masing-masing tuk letakkan perasaan sayang dan cinta mereka tuk siapa pun..izinkan aku menyukaimu dalam diam,,,meremang gak bulu roma bila baca tajuk entry sendiri..hehehe...macam aku ada stalker orang kan??hehehe...padahal xde pape pun..saje je..dulu2 zaman sekolah banyak gak kan cita-cinta monyet ni..mesej2 dulu,,pah2 kapel..pah2 jumpa kat sekolah malu...hahaha...aku pernah gak alami semua tu...tp sekarang matured da ckit kot...matured k???ckit la...hehehe...

aku admit aku susah nak sayang orang...lau syg juz sebagai kawan la kan banyak la...semua yang bergelar kawan aku,aku sayang...tapi sayang tuk insan yang special yang mungkin bergelar suami aku suatu hari nanti mungkin tak wujud la...amboi,,,nak kahwin da k???hahaha,,,gatal..

dulu zaman sekolah macam2 angan nk pakwe macam mane...kena tinggi dari aku la,,kena tua dari aku la,,,macam2 la...memilih giler..macam la kita ni hot sangat nak dapat semua 2...hahaha...sekarang cukuplah bagi aku insan yang menerima aku seadanya..baik burukku...sebab aku bukan insan yang sempurna...aku tak nak nampak sempurna dimata nya kerna suatu hari nanti kesempurnaan itu akan hilang..aku mahu dia tahu kelemahan aku dan masih sedia menerimaku seadanya..dan yang paling penting mampu menjadi imamku dalam ibadatku...memimpin aku kejalan yang dirahmatiNya...

tadi masa tengah bukak fb aku tertarik ngan satu kata-kata.. 
 
Dear Future Husband,

I will cook. I will clean. I will shop. I will be the best...
housewife, ever, insha'Allah.
I will dress up for you, I will maintain my appearance for you. I will make sure to be the best wife I can be, insha'Allah.
I will have as many children as you want. I will raise your children to be the best they can be. I will be the best mother, insha'Allah.
As long as you promise me one thing, help me get to jannah. 
 
 And for me too,,,i will...
InsyaAllah i will love you till jannah...
 who's the owner of this love no one know except Him...

 
 andai aku diberi peluang izinkan aku menyayangi setulus hati...

::DONE::

Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers