Followers

Monday 11 June 2012

GEMUK..=(


Hari demi hari,,,aku makin gemuk....iye,,aku makin gemuk..macam mana nak buat ni....huhuhu,,,ramai pulak yang tegur aku ni makin "chomel"..malu weyh..malu sangat..hukhukhuk...aku nak body macam du;u balik...macam, mana nak kurus balik ni...huhuhu..balik umah azam nak kurus..tapi bila balik umah asyik dapat makan je...camne nak kurus...huhuuhuh...stress la macam ni....aku nak kembali asal kepada yang dulu...macam zaman sekolah dulu..sekarang da berganda-ganda bezanya...hukhukhuk..sedih sangat...bila orang tegur teramat sangat lah sedihnya...sampai sekarang rasa self confident sendiri pun da makin kurang..hukhukhuk.....

aku

nak

KURUS



Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers