Followers

Saturday, 30 June 2012

tRiP To MaLaCca..

ASSALAMUALAIKUM...
baru-baru ini...cece..skema tak ayat???
hhahahaha..geli lak dengar...minggunlepas aku ngan family pergi la melaka tuk menghantar adikku tersayang ke KUIM...da minggu lepas tp baru hari ni aku dapat hapdate..hehehe..susah nak on9 la..bukan tak nak hapdate..punyer la merata kiteorang cari homestay nak bermalam kat citu akhirnya jumpa jugak la umang-umang chalet ni...mimi ape lagi,,bergambar jela keje dye bile nampak tempat cantik cam2..almaklumlah tepi pantai..heheheh...aku pun apa lagi...tompang sekali la...hahaha...
maka esoknya selamat lah mimi menjadi mahasiswi KUIM,..selamat maju jaya ye dik...rajin2 study..hehehe..kiteorang tak gi jalan2 pun coz abah da penat drive..jadi lepas mimi daftar terus balik...ma cakap nanti datang lain kali la g jalan2..sekali ngn pqah..hehehe...okay...i wait...aku tak kecewa sangat pun sebab da banyak kali ak g melaka sejak masuk UTM..hehehe...kakik berjalan amat aku ni....memeng!!!!
nah pic...malas da nak menaip...malas lagi..haish... 















hahahaha..baru perasan semua gambar tak rotate...
xpela eak...ak malas da nak rotate balik...korang pusing la laptop korang eak..
lau ada yang nak tengok la...
hehehe
 

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers