Followers

Thursday 24 November 2011

Asalusulnama PEROSYAFIRA

ok,,,
korang nak tau tak perosyafira 2 macam mne muncul nye???
camni sebenarnya...nama sebenar aku nurul syafira zakaria..
masa sekolah dulu ad sorang cikgu BM ni ckap nme ak dekat2 dgn nma kreta nissan safero (lau x cilap ak la..)..
then masa msuk skolah menengah ada sorang mamat ni sama skolah rendah ngn ak masuk skolah 2 jgak..
dye pun start la pnggil aku ngn nama safero 2...memandangkan kat sekolah 2 ada 2 orang syafira,,sorang mmber2 ak pnggil pira and aku dyeowng panggil pero..start dr form 2 sampi form 5 nama aku da jd pero..bile owg panggil syafira je aku pun da ase plik..mklumla da terbiasa kan...
hehehehe...tp ble da masuk matrik and then u ni...nme pero 2 da xde owng pnggil da la...tukar kpd fira..feminin ckit...hahaha...harap2 aku leh jd feminin jgak la..konon..haahahaha...xtau la ble nak jadi feminin btol 2..tggu suami aku sruh dlu la kot...hik3..
aku sayang jgak la ngan nma pero 2 jadi aku gbungkan ngan nma sebenar aku,, jadilah PEROSYAFIRA...
begitulah kisahnya....sekian..



::DONE::

No comments:


Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers