Followers

Monday 21 November 2011

OLdSChoOl

Assalaamualaikum dan selamat petang semua...
okay,,,tgh penat2 bt soklan DE td duk mengelamun kejap...tibe2 teringat zaman sekolah dulu..semalam mesej dengan budak sekolah dulu jadi terlebih-lebih teringat zaman sekolahnya..hahaha...pejam celik, pejam celik da 3 tahun aku tinggal zaman sekolah 2...kejap je masa berlalu..masih terbayang agi suasa masa amik spm dilu...hahaha...skrg adik ak lak yg tgh amik spm..tp skolah lain la...

**mimie wat leklok tau...along syg kamo..my prays alwiz be with u..

okay,,sambung zaman sekolah aku lak...nama sekolah aku Sekolah Menengah Kebangsaan (Agama) Kuala Abang. aku belajar sekolah 2 5 tahun..lama kot..tp xboring pun...i love my school damn much taww..hahaha..

banyak giler kenangan manis aku kat sekolah 2...banyak sangat2..aku kenal kawan2 yg best..cg2 pn best..hahaha..
aku bukan budak yg baik sangat masa skul slu..nakal la jgak...tp cikit2 je la..hahaha...ckit ke???ckit kot...asenye la..zaman2 kenal cinta monyet kan..gatal bebenor zaman dulu..sekarang tak gatal k???kurang da ckit kot..maklumlah da matured ckit...da nak masuk 2dekad da pn..huhuhu..tua da aku..
bangun pg,,g kelas,,belajar,,rehat,,belajar blik,,smbhyang+mkan tgh hari,,prep ptg,,mkn ptg,,tidow,,mkan mlm,,g surau,,prep mlm,,supper,,tidow...
hari2 aku ulang mende ni la selama 5 thun....bosan tp best coz ada kenangan,,form 5 zaman pling best maklumlah da paling senior da kan..kite yg pling tua kat skul 2.mmg enjoy gler..hahaha..
sekarang rindu nak jmpa kawan2 blik tp ssah..aku cti dye xcti..besenya macam 2 la..ssah da nak jpe kwan2 dlu..sorg kat utara sorg kat selatan..ble nk jpe nye...hahaha..
cme ak hrap kahwin 6ti jgnlpe jmput la yewp..hahaha...kite tgk spe yg khwin dlu..

**zaman skul dlu xbyk sgt amik gmbar...ni pn terjumpa dlam lbrary lappy..zaman f.5..xbrape nak matured ag..credit to ana rusida 4 dis pic..hehehe..


::DONE::





Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers