Followers

Thursday 22 December 2011

akhirnya...

okay,,alkisahnya begini...masa first sem first year dulu,,kos aku wajib amik subjeck introduction to engineering..untuk subject ni kiteorang kena buat satu project about sustainable living condition..project 2 kira pertandingan la jugak..rezeki group kiteorang..Alhamdulillah kiteorg menang tempat pertama...and hadiah nya ialah sebuah basikal sebuah seorang yang berharga rm400 sebuah..

tapi masalahnya,,hadiah untuk menang 2 bukan dapat masa 2 jgak tapi selepas setahun bru la aku dapat hadiah 2..maknanya sekarang la aku baru dapat hadiah 2..selepas setahun menang..hahaha..bila pikir2 balik lucu lak ase..kiteorang xnak dapat basikal 2 sebab ase macam x guna sangat so, kiteorang berusaha untuk dapat duit rm400 sorang..last2 aku dapat la jugak duit 2..

sebagai kenangan atas usaha dan titik peluh aku untuk menang pertandingan 2 aku beli la something yang aku leh wat kenangan..dan xde bnda lain da yang aku akan beli selain daripada kasut.,..hehehehehehe..

tapi harga kasut ni xsampai la 400..hehhehe

ni sampingan je....hehehe

comel x kasut 2???comel kan3????hahaha..perasa...


::DONE::


Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers