Followers

Wednesday 21 December 2011

D.E.N.D.A.M

ok..da lme da xupdate blog tetibe update tajuk dendam...masalah2..tp sekarang aku memang tengah ada masalah..masalah berdendam ni..aku tau berdendam tu tak elok kan,,,tapi bile da geram sangat-sangat memang tak bleh buat ape la..ape yang dye buat ase nak balas balik..

aku bukan lah perfect kan..tak ade orang yang perfect dalam dunia ni...tapi serious care engkau membuatkan aku meluat, menyampah, semua ada la..lau boleh aku ase aku nak tenyeh2 je muka engkau sekarang ni..tp sabar aku boleh dikawal lagi la...

geram la dengan perangai engkau yang tak faham2 bahasa 2..eeeeiiiiii,,,aku tangah geram betol sekarang ni...SABAR,,SABAR,,SABAR,,.huhuhuhu...
tolong eak jangan buat aku sampai hilang sabar dengan perangai engkau yang ntah pape 2..huh!!!

tapi,,
nasihat aku buat semua,janganlah kita menyimpan dendam..tak elok 2..takut nanti memakan diri sendiri..aku inysaAllah tidak akan membalas dendam,,selagi aku mampu bersabar, aku sabar...ok??hehehe..SMILE..=)



Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers