Followers

Friday, 2 December 2011

Angka menaik...


ok..tanggal 12 malam ni genap umur ak 20 tahun...20 tahun???ya..angka menaik 1..dari 19 kpd 20...menaik 2 kan..hehehe...bawu terasa ketuaan diri ini...tapi muda ag asenye...hahaha..


hehehe..credit to my frens, k.ayu, ayu, shu, emi n my rumate 4 da suprise...serious terkjut aku..pandai korang berlakon eak..bleh menang award da 2..haha..really appreciate it..for da cake, for da suprise  thank you so much from da bottom of my heart..luv u olls more la..hehehe...



sedap kek 2...hehehe..
sekarang da genap umur 20 tahun..lau ikut la owang cakap da matang la kot..tapi aku ni macam xpercaya agi aku da 20 tahun..siyes cepatkan masa berlalu...nak umur belasan tahun lg..ase remaja agi..huhuhu..sekarang da 20tahun, usia untuk mematangkan diri sendiri..selama 20 tahun aku bernafas kat atas muka bumi milik Allah ini,,banyak khilaf yang pernah aku lakukan..banyak benda yang ingin aku kecapi..banyak benda yang aku da harungi..

semua tu pengalaman,,pengalaman yang sangat berharga yang aku akan treasure satu hari nanti..semoga permulaan angka 20 ni akan dapat membawa seribu kebaikan dan rahmat. aku berharap moga dapat menjadi insan yang lebih berguna..

Amin..

::DONE::


my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers