Followers

Friday, 20 April 2012

mY hEaVeN...








cedap tak makanan2 kat atas ni...cdap kan..hehehe...my heaven ofkos la umah aku sndiri...home sweet home...there is no more better place than there...da seminggu hbis cuti midsem baru sekarang aku nak post sal cuti..hahaha...ape punya pemalas la aku ni...bukak blog ni setiap hari tp nk leh k taip 2 mmg mlas la...banyak nak cite tp cam2 la..hahaahaha..

tapi memang syok habis la aku balik hari 2...keje aku makan je..untungla duk jauh balik jarang2 nak makan semua benda pun dapat..hahaha..i like...tapi gambar yang kat atas ni bukan aku punya...pak cik google yang punya...tapi ni la antara makanan yang aku makan masa cti hari 2...banyak lagi sebenarnya tapi malas la nak upload di sebabkan wifi utm ni tersangat lah 'laju'...huauahuahu..

mane tak naik badan aku duk umah...duk semunggu macam2 da makan,,lau sebulan???4 bulan???hahaha,,,macam dipam2 la badan aku nanti...ckap je kat ma,,,'ma ase nak makan nasi ayam la...'then, esok mesti dapat makan...'ma jom balik kg nk mkan laksa la..'.balik kg terus buat laksa...hahaha..nikmatnye hidup lau aku ni mkan tapi badan tak naik..haish...

cuti seminggu sekejap je ase...memang tak sempat nak buat ape la...nk buat bbq oun xsmpat..huhuhu...balik lak lambat agi...akhir bulan 6 ni lak leh balik kg...lambat ag kot...bosan nya duk cini..huahuahuaua...

papehal pn,,my home is da best place for me...hahahaha.(gelak besar)...nak balik umah lagi...
 
 

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers