Followers

Saturday 21 April 2012

sometimes i miss da moment dat we just a friend....


 
"dont try to touch someone's heart unless u want to hold it tightly until da last day of your life "

jangan sentuh hati aku lau kamu hanya ingin pecahkannya...jangan sentuh hati aku lau kamu hanya ingin menipuinya,,,dan jangan hati aku lau kamu hanya ingin mempermainkaanya........

aku rindu saat kita jadi hanya kawan biasa..just a friend that know each other from the school...zaman kita jadi kawan...kita tanya gaya hidup masing-masing...study,,,life,,,hanya 2...tak lebih dari seorang kawan yang teringatkan kawannya dulu...

tapi sekarang kita lain...senyap...tanpa khabar berita..tanpa gurau senda...tanpa sekeping mesej pun...yes i admit that  i miss ur message..kenapa eak awak start kamu start semua ni....kenapa eak kita tak leh jadi kawan macam dulu...tak kekok macam sekarang and tak lost macam sekarang..

kenapa eak kamu sengaja sentuh hati aku sedangkan lepas tu kamu biarkan macam tu je...aku tak harap kamu sentuh hati aku unless just as a friend...kenapa kamu tipu aku eak...siapa aku eak pada kamu...persoalan yang takde jawapan selain kamu ingin menjawabnye...dan ofkos kamu tak kan pernah tahu pasal persoalan ni...sebab kamu tak pernah amik kisah pun kan...ape saya pernah jadi untuk kamu eak???

seriously i miss da moment that we just only a friend....

never say i love you if u really dont care..
never talk about feeling if there are't really there,,,
never hold my hand if u gonna break my heart,,,
never say u're going to if u dont plan to start,,
never look into my eyes if all u say is lie,,,
never say hi if u really mean goodbye...
if u really mean forever then say u will try,,
never say forever coz forever make me cry..............
 
 
 

Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers