Followers

Tuesday 11 September 2012

Happy 21st Birthday....

Dear My Bestfriend Asma Sasabila Ramli...
selamat hari lahir yg ke 21...da makin tua da kan..
tua dari aku..hehe..
semoga dipanjangka usia dan dimurahkan rezeki..
semoga berjaya dalam semua bidang yang diceburi..
semoga tercapai segala yang diimpikan..
semua terus gembira menghadapi hari-hari yang mendatang...
semoga diberi kesihatan yang sempurna..
banyak pulak semoga kan...

first time jumpa,,tak pernah terfikir kita akan menjadi sahabat kan..
'budak sombong'..dat's ur first impression bout me right..
setahun kat matrik ajar aku banyak tentang persahabatan kan..
we cried,,we laughed..
thanx coz sudi jadi sahabat baik aku,,,
thanx coz sudi sapu air mata aku,,
thanx coz sudi jaga aku,,
thanx coz sudi ada disamping aku,,
thanx coz sudi terima baik buruk aku... 
dan..
thanx cox sudi gelak dan menagis ngan aku..
sepanjang hidup aku..aku tak mungkin dapat lupakan semua kenangan 2..


maaf kalau aku tak mampu menjadi shbt jyang terbaik tuk kamu..
maaf sbb aku da banyak bt silap ngan kamu...
maaf sbb aku tak mampu nak teman kamu,,
maaf sbb aku tak mampu ada bila kamu memerlukan...
MAAF..



janji aku kat kamu,,,
kamu sahabat aku,,dunia dan insyaAllah juga di akhirat kelak..
aku sayang kamu sangat2.. 

THANX FOR BEING MY BESTFRIEND..
LOVE AND HUG FROM ME....

 

Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers