Followers

Tuesday, 4 September 2012

Raya 2012

Assalamualaikum...
fuh...fuh...fuh...bapak berhabuk ak punya blog...kemalasan nk update kan..memang berhabuk sakan..Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!lmbtnye wish..hahahaha..xpe2..raya sebulan kan..raya tahun ni bese2 jerk..macam sblm ni jugak..nak kata meriah sangat pun tak..ok la..tp yang tak best nye duit raya da makin kurang..sob..sob..sobb..saya budak kecik lagi la..perasan!!..hehehe..raya tahun ni sembahyang raya kat majid Pinang Merah..lepas 2 cabut balik kampung..hahaha..mak sedara aku yang duk baling pun balik jugakk penuh umak tok..maklumlah anak dye saje 8 orang..tp meriah ramai...bak kata tok ak,,"anak cek de ramai pun xpe dyeorg tak gaduh"..untungla kan..adk2 ak mmg suka gduh pun...hahaha..tak padan ngn pompuan..gaduh manja2...

ok!sekarang layan gambar la lak eak..mlas da nk taip...MALAS LAGI...ish3...

























Selamat Hari Raya Aidilfitri daripada Perosyafira dan keluarga..
Maaf Zahir & Batin..jikalau ada tersilap apa..mohon dimaafkan yewp..
0-0.smua..harap dpt berjumpa lagi di Ramadan tahun depan...

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers