Followers

Tuesday, 4 September 2012

Raya 2012 versi pergi mandi pantai..

Asslamualaikum....
hari ni aku tak tau ak demam ke ape..rajin update blog 2 post terus..hehehehe..perubahan terbaru k???mintak2 lah aku akn lebih rajin jugak nak buat benda2 lain..hahaha..amin,,amin,,amin,,,ni pun mase hari raya hari 2..raya ke 3 lau tak cilap..lau balik kampung tak g mandi pantai memang tak sah..tambah-tambah lau ramai brsma sepupu2..best weyh..hehehe..yang best sebab tak ramai orang kat pantai 2..hanya orang kampung je..jadi kami tak segan sangat nak mandi...besssssttttttttttttttttttttttt...


PEROSYAFIRA..orang cakap lau nak tulisan cantik belajar tulis kat pasir pantai..betol kah???





menjamu selera sebelum mandi...





kata mimi"macam orang mati laki jewp..hahahaha"

obor-obor@agar-agar..

abah get ready nak terjun..hahaha

kami juga bersedia untuk mandi..

ayah de ngn bisnesnya..





kami semua sepupu..hehehe



syoknnnyeeeeeeeeeeee..




kami sayang,,kami suka,,kami bahagiaa dengan kampung kami...hehe

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers