Followers

Saturday 30 April 2011

::::kAlAu:::

Kan best kalau lam dunia ni boleh guna perkataan kalau...
semua benda akan bleh berubah kan..
tapi tidak dengan ciptaan Allah...
Allah tidak mengulang masa yang lampau kerana Dia mahu kita ambil pengajaran dengan ape yang telah berlaku dulu...
stiap yang berlaku pasti ada hikmahnya dan sebabnya..
seperti,,
siang ada malamnya..
bulan ada mataharinya...
dan,, 
ada pahalanya...
dalam hidup aku pun banyak gak kalau...
conthnye pe yang ada lam fikiran aku skrg ni laaa....
  • kalaulah masa leh undur balik,,aku nak jawab spm balik...
  • kalaulah masa boleh undur balik,,,aku nak hidup zaman matrik je...
  • kalaulah aku tahu ape yang aku cakap tu sakitkan hati orang aku takkan cakap...
  • kalaulah aku tahu perbuatan aku tu melampaui batasan aku takkan buat...
  • kalaulah aku study week kat *** ada,,dye takkan kesunyiaan...
eeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmm...
lau nak list,,,banyak sangat lah perkataan kalau digunakan sepanjang aku hidup ni...
hehehehe.
hidup kita sementara...hanya penjaman dari Sang Pencipta...
yang lepas kita ambil sebagai pengajaran,,,,
baik buruk sesuatu yang berlaku dalam hidup kita ada hikmahnya...
lambat ataupun cepat kita akan mengetahuinya...
Allah tidak akan pernah sesekali pun menganaiyakan hamba-Nya....
semoga kita turut tergolong dikalangan hamba-hambaNya yang mendapat berkat....

Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers