Followers

Wednesday 27 April 2011

::::i'M SORrY:::

aku mintak sebab aku xmmpu jadi yang terbaik untuk kamu..

aku mintak maaf sebab aku xmampu hadir disaat kamu memerlukan,,
aku mintak maaf sebab aku bukan yang sempurna untukmu,,
aku mintak maaf sebab aku xdapat hadir dalam tangismu dan dalam tawamu,,,
aku mintak maaf sebab aku xdapat sapu air mata kesedihanmu,,
aku mintak maaf sebab aku xmampu ketawa disaat bahagiamu,,,
aku mintak maaf,,
kamu,,,
sahabat pertama yang hadir dalam hidupku...
yang ajar aku erti sahabat sejati,,ajar aku erti kemaafan,,ajar aku erti kasih sayang seorng sahabat,,ajar aku untuk berkongsi,,
dan,,
ajar aku hidup..
kamu hadir disaat aku memerlukan...
saat aku memerlukan insan untuk aku berkongsi suka duka aku...
tangis tawa aku,,,sakit pening aku...
kamu hadir saat hati aku kosong akan kasih sayang seorang sahabat...
kamu ajar aku beza antara kawan,teman dan SAHABAT..
kamu peniup semangat aku saat aku jatuh tersungkur...kau pimpin tanganku saat aku keseorangan...
aku tak mampu tuk hadapi semuanya tanpa kamu...
kamu sahabat aku hingga akhir hayat ini...
aku sayang kamu ikhlas kerana Allah...
kamu bukan yang pertama tapi kamu yang terakhir...
aku mintak kerna xmampu menjadi sahabat yang sempurna untukmu...








aku rindu kamu sangat-sangat..
aku rindu tiap saat kita bersama,,,
gelak tawamu,,,senyum manismu,,tutur katamu...
semuanya akan tersemat dalam hatinya hingga nafas terakhir diri ini...


Sekarang kita jauh..
Tak mungkin jumpa selalu…
Dulu kamu pernah kata…
“jarak bukan pemisah kerna kita takkan pernah terpisah jika masih ada sayang di hati”
~~AKU SAYANG KAMU SANGAT-SANGAT~~

izinkan aku untuk menjadi sahabatmu selamanya..







Photobucket

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers