Followers

Friday, 8 April 2011

P.E.L.U.K.A.N C.I.N.T.A

"jika cinta tidak kesampaian, 
akan aku usung jiwa pasrah hingga ke akhir perjalana,
jika jodoh kita ada,
akan aku junjung cinta kita ke akhir kehidupan."

jiwang x???jiwang tak???
heheheh...
bukan ayat aku 2,,,ayat novel...
macam tajuk entry ni,,,title novel 2 ialah PELUKAN CINTA,
novel ketiga yang aku beli..
zaman sekoalh dulu minat gak baca novel ni,,,
tapi novel pinjam la...
hahaha..
paling aku engat time minggu spm,,
kiteorang perg amik novel kat bilik warden....
hahahaha...
teacher 2 suh htr balik,, 
tp alih2,, 2 3 buah je yg hantar..
hahahah....
lawak tol la zaman 2...
orang lain syok duk study,,
kteorang lak sibuk tggu turn nak stdy novel..
hahahaha...
i miss that time damn much...
to,,,
rindu la zaman 2...
huhuhuhu..
miss u all so much...
bila nak gathering????
emmmm,,,
da lari topik ni...
hehhehe..
back to the real entry,,,
ni la rupa novelnye....



ni aku rajin tulis dye punye sinopsis...hehehehe

jatuh cinta adalah perkara biasa di dalam kehidupan. tetapi bagi armand danial dan zulaika husna, jatuh cinta bukanlah sesuatu yang biasa. sesekali mereka bercinta, biarlah ia menjadi sesuatuyang abadi. kekal untuk selamanya. namun apa yang dihajati, tidak semudah itu untuk dimiliki. biarpun cinta mereka tidak mendapat tentangan, tetapi pelbaga dugaan mereka perlu hadapi untuk mencapai kebahagiaan. saat kata sepakat sudah dicapai, armand danial bernikah semula dengan sepupunya, asilah. hancur luluh hati zulaika husna, namun dia pasrah. dia membawa diri ke pantai timur, berbakti di sana sambil mengubat hati yang terluka.

namun sejauh mana pun zulaika husna pergi, hatinya tetap pada yang satu. walaupun sedih dengan perpisahan yang berlaku, dia reda dan tidak berniat untuk mencari pengganti armand danial.baginya bialah kenangan bersama kekasih hatinyaitu kekal di sudut hatinya, namun sekembalinya zulaika husna dari perantauan telah mengubah segala-galanya. kehilangan armand danial, kehadiran si kecil aliff danial kembali menggugat ketenangan hidup zulaika husna. kesudahan nya hanya ada pada PELUKAN CINTA...

sampai situ je la sinopsis dye..
rajin lak aku menaip malam ni..
hehehe,,,
selamat membaca eak....
mmmmuuuuaaaahhhh...=)




No comments:

my blog's old

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My oLd~~

Daisypath Happy Birthday tickers